неділя, 11 червня 2017 р.

Знайомство з дистанційним курсом

                                               Анотація
           Дистанційний курс з української мови покликаний допомогти учням 5 класів опрацювати тему «Лексика за походження». За змістом він завершений, розрахований на 7 навчальних годин та містить наступні складові: теоретичний матеріал, практичні завдання (інтерактивні), ілюстрації, опорні схеми, мультимедіа, тренажер для самоперевірки. Основна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів і кращому засвоєнню матеріалу.     
     Для розробки даного курсу використано навчальну програму для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти), а також матеріали з сайтів www.youtube.com та learningapps.org

                                           Планування
№ уроку
ТЕМА: Лексика за походженням.
1.
Власне українські слова
2.
Слова іншомовного походження
3.
Загальновживані та стилістично забарвлені слова.
4.
Діалектні та просторічні слова
5.
Професійна лексика. Слова-терміни.
6.
Застарілі слова. Неологізми.
7.
Контрольна робота. Перевірка набутих знань після проходження курсу












Мета курсу: поглибити знання учнів про лексику української мови з точки зору її походження; навчити аргументовано доводити приналежність слова до певної групи; формувати вміння визначати групи слів за походженням, правильно вживати їх у мовленні; вдосконалювати вміння добирати українські відповідники до слів запозичених з інших мов; розвивати мислення, мовлення; збагачувати словниковий запас; підвищувати мовну культуру школярів.

Питання,  які виникають у ході вивчення теми, Ви можете мені задати:
- індивідуально
- по E-maіl (katyapetulko@gmail.com)
- в чаті, який розташований в правому куточку блогу.

Інструктаж щодо роботи з матеріалами курсу
1. Вивчення курсу здійснюйте в послідовності тем за планом.
2. Знайомство з темою уроку розпочинайте з детального вивчення теоретичного матеріалу.
3. При наявності ілюстрацій, опорних схем, мультимедіа, перегляньте їх.
4. Не ігноруйте усні завдання! Використання вправ усного характеру введене з метою добросовісної перевірки своїх знань,  покликане розвивати ваше мовлення та мислення.
5. Приділяйте належну увагу виконанню інтерактивних практичних завдань. Це допоможе вам перевірити і закріпити свої знання. Уважно читайте зміст завдання!

Глосарій курсу. Пояснення позначок для легкого виконання інтерактивних практичних завдань

1.
Щоб приступити до виконнання завдання натисніть клавішу -
2. Запам’ятайте! Під час виконання та перевірки практичного завдання, якщо слово стало червоним кольором, то це неправильна відповідь. Поміркуйте ще! Зеленим – правильно!

3. Після виконання інтерактивної вправи обов’язково перевірте правильність, натиснувши в правому куточку клавішу -      

4. - знак відкриття завдання на повний екран

5. - нагадування умови виконуваного завдання

6. Третє зайве. Правильно обране слово -
                           Неправильно - 

7. Кросворд. Під час розгадування кросворду натискайте цифру в квадратику, читайте питання, введіть правильну відповідь, натисніть «ок».

8. Пазл. Перед вибором потрібного пазлу натисніть зверху на групу, яка стосується цього слова. Якщо слово вибране неправильно, то воно буде виділене рожевим -

9. Розподіл у дві колонки. Натискаєте на слово і не відпускаєте його до тих пір, поки воно не буде перенесете в потрібну колонку.

10. Розподіл у жовті коробочки. Обрано правильно -неправильно - 

11. Тестові завдання для самоперевірки мають 12 питань, що дорівнює 12 балам. Після їх виконання з'являється дві цифри. Перша з них ваш бал за курс. Друга – кількість питань.





Немає коментарів:

Дописати коментар